Entrevista a Ramon Chao (primera part)

Fa uns dies vaig agafar el atapins amb una càmera de Sa Tevavisió i, acompanyat del meu amic periodista Antoni Oliver, em vaig plantar a Son Servera (nord-est de Mallorca) on ens esperava Ramon Chao. Periodista, escriptor i músic consagrat, amb idees que poden o no agradar a molta o a poca gent, Chao ens va dir la seva durant gairebé una hora de conversa. Una curiositat que molts coneixereu, però que em fa gràcia recordar, és que Ramon és el pare del popular cantautor Manu Chao.

Anuncis

Deixa un comentari

